Stonehenge + White Horse Hill - Reisverslag uit Uffington, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu Stonehenge + White Horse Hill - Reisverslag uit Uffington, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

Stonehenge + White Horse Hill

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

29 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Uffington

Zoals ik eerder al had aangegeven, stond Stonehenge nog op het programma. Vandaag was dan de dag. We zijn met Steve en Mags met de auto naar Stonehenge geweest. Hoewel ik het gebeuren zelf erg mooi vond om te zien, vond ik het jammer dat alles verder was afgezet met hekken. Als je vlak langs de stenen wilde lopen, kon dat alleen via een bepaalde afgelegde route, en je moest er geld voor betalen. Dit hebben wij uiteindelijk niet gedaan, omdat we het allemaal al wel goed konden zien zol ondanks de hekken.

Toen we daar waren, werd ik door een Engelsman gevraagd of ik een foto van hem wilde nemen, voor het Stonehenge. Hij vertelde dat hij op doorreis was, en dat hij hier toevallig langskwam. Hij vond toch dat hij maar even moest stoppen voor een foto... Tjah, dat zou ik ook doen als ik er 'toevallig' langs zou komen!

Na ons bezoek aan Stonehenge, zijn we nog naar White Horse Hill geweest. In deze heuvels liggen een aantal witte lijnen, waarin een paard gezien kan worden van grote afstand. (vandaar de naam)
Dit paard schijnt er al eeuwen te liggen en komt ook in oude volkslegendes naar voren.

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Uffington

Anne-Wil

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 17836

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

02 Februari 2013 - 02 Mei 2013

Engeland!

Landen bezocht: