Tweede dag. - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu Tweede dag. - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

Tweede dag.

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

03 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wantage

Onze tweede dag was een rustig dagje. Na een rustige ochtend hebben Steve en Mags ons even het centrum van Wantage laten zien. Daarna hebben we ons middageten gehad, een soort kaasfondue met brie.

In de middag gingen Steve en Mags even weg op verjaardagsvisite en dat hield dus in dat wij het rijk voor onszelf hadden voor een paar uur! We hebben geen gekke dingen gedaan hoor, we hebben wat foto's gemaakt van het huis en van de omgeving. Ook hebben we wat van de megacollectie boeken bekeken. We hebben het boekje 'Toilets of the world' doorgebladerd en gelachen en gegruweld om de bijzondere toiletten die we tegenkwamen!

Toen we beneden kwamen voor het avondeten waren de ouders van Steve er ook, en die zullen er waarschijnlijk iedere zondag wel zijn. We hebben met zn allen beef gegeten met mashed potatoes en een soort sla, en als toetje kregen we warme appeltaart met een vanilleijs! Ik ben benieuwd wat voor bijzondere dingen we hier nog meer zullen eten!

Liefs,

Anne-Wil