Third day! - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu Third day! - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

Third day!

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

04 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wantage

Hier weer een kort berichtje van mij!

Vandaag was een relaxed dagje. Judith en ik zijn even naar het centrum van Wantage geweest en zijn een paar leuke winkeltjes ingegaan. In de eerste winkel heb ik een prepaid sim kaartje gekocht zodat ik overal internet heb.. handig! Later gingen we nog even bij een kledingwinkel kijken, altijd leuk natuurlijk :-) Bij één van de winkels hadden we nog een bijzondere vondst gedaan, namelijk een 3Liter fles Coca-Cola! (zie foto)

Vanavond heb ik contact opgenomen met het thuisfront, en daarna samen met Judith geskyped met een vriendin die later naar het buitenland gaat.

We hebben plannen gemaakt om vrijdag naar Londen te gaan, zou tof zijn als dat gaat lukken!!

I'll be back soon! ;-)

xx

  • 12 Februari 2013 - 01:00

    Maya:

    Hay girl! Hebben jullie een O2-nummer? Want dan kunnenwe bellen en dat kost graties :3. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wantage

Anne-Wil

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 17840

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

02 Februari 2013 - 02 Mei 2013

Engeland!

Landen bezocht: