Dagje Oxford met Judith - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu Dagje Oxford met Judith - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

Dagje Oxford met Judith

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

27 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

Aaah Oxford.. Ik blijf het een heerlijke stad vinden.

Vandaag zijn Judith en ik lekker naar Oxford geweest, om nog even rond t lopen en wat te winkelen. Uiteraard zijn we nog even langs onze favoriete boekenwinkel geweest. De winkel The Works ga ik zeker missen wanneer ik weer in Nederland ben! Vandaag heb ik daar nog even wat boeken gescoord, voordat we weer naar Nederland gaan.. (ik had ook nog niet genoeg boeken gekocht hier).

Voordat we terug gaan naar Nederland, gaan we nog naar het bekende Stonehenge! Leuk!

Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

Anne-Wil

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 17842

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

02 Februari 2013 - 02 Mei 2013

Engeland!

Landen bezocht: