Blenheim Palace - Reisverslag uit Woodstock, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu Blenheim Palace - Reisverslag uit Woodstock, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

Blenheim Palace

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

02 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Woodstock

Vandaag zouden we naar Bath toe, maar helaas hadden de bus gemist en de volgende zou pas over een uur gaan.. Dus Bath doen we wel morgen. Toen kwam Judith met het idee om naar Blenheim Palace te gaan, een groot paleis met mooie tuinen in Woodstock, een halfuurtje van Oxford. And so we did.

We hadden echt geluk met het weer! Zo’n paleis bekijken is toch een stuk leuker als het zonnetje schijnt :-)
Daarnaast hadden we nog ergens anders geluk mee, namelijk dat we Alan Rickman hebben gezien! Leuk!! We durfden hem helaas niet om een foto te vragen want we wilden hem niet storen tijdens zijn werk, maar ik heb hem wel stiekem gefilmd ghehe.
Oh als je niet weet wie Alan Rickman is.. zoek hem maar op.. Komt hij bekend voor? Nee? Dan heb je toch écht de Harry Potter films nog niet vaak genoeg gezien!

In ieder geval, het paleis zelf was ook heel erg mooi! Het bleek dat Winston Churchill in dat paleis was geboren en later daar ook is getrouwd. Ik heb zelfs nog in de kamer gestaan waar hij geboren is, cool toch?

Toen we eenmaal weer uit het paleis waren hebben we nog een beetje rondgelopen in Woodstock en wat foto’s gemaakt en kaarten gekocht.

Leuk dagje!

xxx!