First day! - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu First day! - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

First day!

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

02 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wantage

Na alle voorbereidingen zitten we nu dan eindelijk in Engeland! The moment we have been looking forward to for weeks!!

Nadat mijn broer, mijn moeder en mijn vriend mij naar Schiphol hadden gebracht, zocht ik mijn travelbuddy op en nam afscheid van mijn familie en mijn vriend. Na het inchecken hebben we de winkeltjes op Schiphol even bekeken, schrokken van sommige prijzen, en liepen daarom maar weer snel door. Eenmaal in het vliegtuig voelden we ons op en top toerist! We mochten graag uit het raam naar het uitzicht kijken en Judith presteerde het zelfs nog om het opstijgen en landen te filmen.. That should be interesting :) De vlucht was korter dan verwacht, namelijk maar 45 minuten!

Eenmaal op Heathrow aangekomen voelden we ons toch wel een beetje asociaal met de vele koffers en tassen! We besloten maar een karretje te halen om de boel te verslepen. Gelukkig stonden onze gastouders ons al op te wachten toen we uit de gate kwamen. Koffers in de auto en we konden op weg. Het was zo'n uurtje rijden naar Wantage in Oxfordshire, en onderweg kregen we al veel informatie over onze stageplekken etc.

We kregen even een rondleiding door het huis en begonnen daarna met wat spullen uitpakken. Steve en Mags maakten een drankje voor ons klaar en we dronken en kletsten wat.

Na het eten kregen we een korte rondleiding door Wantage en daarna namen Steve en Mags ons mee naar een pub.

Het was een vermoeiende maar leuke dag! Tijd om zo te gaan slapen.

Liefs,

Ann'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wantage

Anne-Wil

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 17854

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

02 Februari 2013 - 02 Mei 2013

Engeland!

Landen bezocht: