Eerste stagedag! - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu Eerste stagedag! - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

Eerste stagedag!

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

06 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wantage

Vandaag was de eerste stagedag! Eenmaal op Charlton Primary School aangekomen werd ik doorverwezen naar groep 3, en daar zou ik de rest van mijn dag doorbrengen. Echt een leuk klasje! Lieve kids die graag hun best doen om indruk op je te maken.

's Ochtends gingen de leerlingen eerst op de laptop om verschillende leerzame spellen te doen. Na een tijdje ging ik met een groepje naar een ander lokaal, waar ze stuk voor stuk aan mij gingen voorlezen en ik ze hierbij ging helpen.

Na de pauze gingen de leerlingen zich omkleden voor gym, even wat fruit eten, en daarna naar de gymzaal voor gymles. Ook hier mocht ik even meekijken. De leerlingen waren erg enthousiast en vonden het leuk dat ik er ook bij was. Misschien wel iets te leuk! Ze kwamen steeds naar mij toe.
Op een gegeven moment heb ik de gymzaal maar verlaten omdat ik de les niet te veel wilde verstoren.

Na een tijdje kwamen de leerlingen het klaslokaal weer binnen en gingen zich weer omkleden. Toen was het voor de leerlingen tijd om te lunchen en voor mij tijd om weer naar huis te gaan.

Vandaag was het dus alleen een ochtendje, morgen ben ik er de hele dag. Maar tot zover vind ik het zeker leuk!

xxx

  • 06 Februari 2013 - 23:16

    Jessica Dillema:

    Leuk verhaal Anne-Wil! Veel plezier morgen =)

  • 07 Februari 2013 - 12:08

    Ineke Alkea:

    Leuk om zo op de hoogte te blijven!! Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wantage

Anne-Wil

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 17964

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

02 Februari 2013 - 02 Mei 2013

Engeland!

Landen bezocht: