Wantage - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu Wantage - Reisverslag uit Wantage, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

Wantage

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

06 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Wantage

Vandaag zijn Judith, Alice en ik met z’n drieën even naar het centrum van Wantage geweest. Was wel gezellig! We zijn naar Coral, een soort winkel, geweest. Ik was er nog niet in geweest, maar vanaf de buitenkant deed het mij denken aan een winkel voor printers, inkt etc. Dat was het dus niet.. Blijkbaar is het een winkel waar je weddenschappen kan afsluiten! De bekende paardenraces in Ascot waren weer aan de gang en Alice en haar ouders zetten ieder jaar een pond in op een stel paarden, gewoon voor de lol van het meedoen.
We kregen een lijstje met de namen van alle paarden en Alice moest drie paarden aankruisen. We gingen maar op de namen af.. Er zaten echt gekke namen tussen! WeirdAlec, Rainbow-nogwat enzovoorts.. wel grappig natuurlijk!

Uiteindelijk heeft ze niks gewonnen, maar ach, het was maar een pond :)

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Wantage

Anne-Wil

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 17877

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

02 Februari 2013 - 02 Mei 2013

Engeland!

Landen bezocht: