Abingdon & Oxford - Reisverslag uit Abingdon, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu Abingdon & Oxford - Reisverslag uit Abingdon, Verenigd Koninkrijk van Anne-Wil Bulthuis - WaarBenJij.nu

Abingdon & Oxford

Door: Anne-Wil

Blijf op de hoogte en volg Anne-Wil

08 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Abingdon

Gisteren heb ik een lekker rustig dagje gehad! Even met mijn ouders geskyped :)

Vandaag zijn Judith en ik naar Abingdon geweest. Ik denk dat wij wat hoge verwachtingen hadden van de stad en waren daardoor een beetje teleurgesteld toen we er waren. Het had wel mooie gebouwen hoor, maar we hadden al snel het idee dat we alles daar wel gezien hadden. Daarom besloten we daarna nog maar even richting Oxford te gaan. Al met al wel een leuk dagje :-)

xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Abingdon

Anne-Wil

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 17870

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

03 Februari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

02 Februari 2013 - 02 Mei 2013

Engeland!

Landen bezocht: